Avond voor leden Club van 50 en sponsoren

Op vrijdagavond 11 november vindt er een bijzondere avond plaats in de kantine van MFC It Fliet. Deze avond is bedoeld voor een bijzondere groep die Mulier een warm hart toedraagt, namelijk de leden van de Club van 50 en de sponsoren van Mulier.

Om de avond tot een succes te maken is Ruud Brood gestrikt. De oud-speler van Feyenoord en oud-trainer van onder meer ADO Den Haag gaat wat vertellen over zijn avonturen in het professionele voetbal. Na afloop is er alle gelgenheid om hem vragen te stellen en daarnaast kan er onder het genot van een hapje en een drankje bijgepraat worden met de andere aanwezige vrienden van Mulier.

Wil je deze, nu al onvergetelijke, avond ook bijwonen? Meld je dan vóór 11 november aan bij de Club van 50!