Avond voor Club van 50 en sponsoren groot succes

Afgelopen donderdag was het dan zover: hoog bezoek van de heren Wim en Hans Anker in de kantine van MFC It Fliet te Witmarsum.

Het bestuur van de Club van 50 had namelijk het beroemde strafrechtadvocatenduo uit Akkrum weten te strikken voor het jaarlijkse clubavondje. Dit avondje is bedoeld voor de leden van de Club van 50 maar ook voor de sponsoren van Mulier. En die hadden in grote getale gehoor gegeven aan de oproep om langs te komen. Met een kleine 80 man was de kantine dan ook goed gevuld.

Na een intro van Harm Jilderda van de Club van 50 was het de beurt aan de gebroeders Anker om wat te vertellen over hun leven als strafrechtadvocaat. Met veel flair en de nodige humor wisten ze de aanwezigen te boeien met hun mooie verhalen. Uiteraard kwamen de gekste anekdotes uit de wondere wereld van het strafrecht aan bod maar natuurlijk werd ook de al even wondere wereld van de voetballerij besproken. De heren Anker zijn namelijk grote voetballiefhebbers en zijn al zo’n 45 jaar in het bezit van een seizoenskaart van sc Heerenveen.

Na afloop ontving het bestuur van de Club van 50 louter positieve en enthousiaste reacties van bezoekers over de avond die als zeer geslaagd de boeken in gaat. Goede klantenbinding dus voor Mulier en het geeft de organisatie veel voldoening en smaakt ook naar meer voor de volgende keer.

De Club van 50 en de sponsorcommissie van SV Mulier bedankt iedereen voor zijn of haar aanwezigheid. En natuurlijk dank aan de gebroeders Anker voor de vele mooie verhalen.

19 november 2023 svmulier Club No Comments