Après-ski feest in de kantine na derby tegen Bolsward!

Zaterdag 11 februari 2017 staat naast de kraker tussen ons eerste elftal en Bolsward in het teken van Apres Ski. Eerst hopen we met z’n allen te genieten van een spectaculaire wedstrijd tussen SV Mulier en SC Bolsward, maar daarna kunnen we elkaar genieten van een echte Apres Ski sfeer. DJ Martijn zal zorgen voor Tiroler klanken en daarnaast zullen we qua catering ook ons aanbod aanpassen. Naast de gebruikelijke hamburgers zullen ook bratwursten worden gaar gemaakt. En daar bovenop maakt Johannes O. Adema ook weer zijn befaamde gehaktballen klaar. Dus laten we met elkaar ons eerste elftal aanmoedigen in deze derby en daarna in de kantine nababbelen onder het genot van een hapje en een drankje in een Tiroler sfeer. Lederhosen en dirndls mogen deze middag ook. Feestgedruis start gelijk na de wedstrijd.

3 februari 2017 svmulier Bestuur No Comments