Alle trainingen en wedstrijden tot en met 31 maart afgelast

Het bestuur van SV Mulier heeft besloten om het advies van de KNVB op te volgen en tot en met 31 maart aanstaande alle trainingen en wedstrijden van teams van SV Mulier niet door te laten gaan. Ook de kantine zal gedurende deze periode gesloten zijn. Het advies van de KNVB komt voort uit de beslissing van de regering om alle evenementen met meer dan 100 personen af te gelasten.

Jan Dirk van der Zee, directeur amateurvoetbal KNVB: “Wij adviseren alle amateurverenigingen om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten te organiseren. We hopen op begrip voor dit lastige besluit en de medewerking van alle clubs om gezamenlijk de competities tot een goed einde te brengen. De komende periode gaan we nadenken over een goede oplossing voor ons amateurvoetbal.”

Wij hopen op een ieders begrip en hopen na 1 april de voetbalactiviteiten weer te kunnen hervatten. Mochten er ontwikkelingen zijn omtrent de te nemen maatregelen als gevolg van het coronavirus, dan delen wij dit met jullie.

Het bestuur van SV Mulier