Algemene Ledenvergadering | Vrijdag 25 november 2022

Op vrijdag 25 november 2022 vindt de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats. Deze wordt gehouden in de kantine van MFC It Fliet en gaat van start om 20:00 uur.

Alle leden hebben inmiddels een uitnodiging inclusief agenda per mail ontvangen voor de vergadering. De stukken van de vergadering kunnen worden opgevraagd bij het secretariaat.

Voorafgaand aan de vergadering wordt de WK-wedstrijd Nederland-Ecuador op groot scherm getoond in de kantine. Deze wedstrijf begint om 17:00 uur en de kantine is vanaf 16:30 uur geopend. Kom dus gezellig langs en blijf ’s avonds hangen om de Algemene Ledenvergadering bij te wonen.

Tot ziens op de 25e!

Het bestuur van SV Mulier

Ontdek meer van SV Mulier

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.