Activiteiten op zaterdag 18 december

De feestdagen komen rap dichterbij en dat betekent dat komende zaterdag de laatste voetbalzaterdag voor de winterstop is. Lang niet alle teams komen in actie. Alleen JO13, MO15, JO15 en JO17 mogen de wei in. De jongste jeugd en de senioren hebben al winterstop. De seniorenelftallen sluiten ’s middags de eerste seizeonshelft af met een onderling toernooitje.

Slechts 1 thuiswedstrijd
Alleen JO17 komt huis in actie. Ze nemen het op tegen Sneek Wit Zwart. De mannen van coach Erik van der Wal doen het goed en staan op een keurige vijfde plaats in de competitie.

Ook de dames van MO15 staan op een vijfde plaats. Dat is knap, want in de 1e klasse moeten ze het opnemen tegen gerenomeerde clubs als Heerenveense Boys en FC Assen. Ze spelen zaterdag uit tegen SC Stiens.

JO13 speelt de derby uit bij Makkum en JO15 speelt de lastige uitwedstrijd tegen koploper Blauw Wit ’34 JO17-2.

Eindejaarstoernooi voor de senioren
Vanaf 13:00 uur spelen de seniorenteams een onderling toernooitje. Na afloop sluiten ze de eerste seizoenshelft af in de kantine die tot 17:00 uur geopend is voor de deelnemers aan het toernooi.