Aanstormende Mulier talenten komen eraan!

We hebben op dit moment best veel jonge voetbaltalentjes bij Mulier. Alleen werd er tot nu toe alleen nog maar op woensdag getraind.
Tot om daar wat verandering in te brengen. Daarom werd er afgelopen zaterdag een onderlinge wedstrijd gespeeld.

De opkomst was prima. Daarom werd besloten om iedereen te laten voetballen en speelden we 5 tegen 6.
Eerst een teamfoto, want dat hoort er nu eenmaal bij.
De warming-up van beide teams was top en dus werd er vanaf het beginsignaal lekker fel en fanatiek gevoetbald.
Daarnaast was er nu mooi gelegenheid om de spelregels tijdens de wedstrijd goed uit te leggen.
Na de eerste 7/8 minuten was er een time-out. Hiermee kan de leider nog wat tips aan de spelers/speelsters meegeven.
De wedstrijd ging gelijk op en er werd zelfs een aantal keer prima overgespeeld.
Dan is het rust en tijd voor limonade en om (even) bij te komen.

Na de rust hetzelfde spelbeeld. Iedereen lekker fanatiek en er word vol enthousiasme gevoetbald. Dan hoef je als begeleider weinig te doen.
Dan einde wedstrijd. De uitslag weet ik niet meer, maar dit was ook niet belangrijk.
Tot slot de penalty’s. Altijd leuk om hiermee af te sluiten. Best spannend, maar ook hier wordt weer flink gescoord.
Met nog een groot applaus van ouders, familie en vrienden is deze voetbalochtend alweer voorbij.
Moe maar voldaan gaan de spelers/speelsters van het veld.
Één ding is zeker. Mulier heeft er flink weer wat talenten bij!

De jeugdcommissie van de SV Mulier

er zijn geen afbeeldingen gevonden

5 maart 2019 svmulier Jeugd No Comments