sv Mulier bestaat volgend jaar 50 jaar!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Beste (oud)leden,

Wellicht hebben eimg_9363en aantal van jullie al een donatiebus – in een vorig leven een boterbus – zien staan in de kantine waarop predikt: 50 jaar 1967 – 2017 sv Mulier. Dit heeft te maken met het feit dat onze voetbalvereniging volgend jaar alweer 50 jaar bestaat. En dat moet gevierd worden natuurlijk.

Hoog tijd om een tipje van de sluier op te lichten, want we gaan er uiteraard een geweldig feest van maken. Wij – de jubileumcommissie – zijn al behoorlijk ver met onze plannen hiervoor. Ons doel is om er een groot spektakel van te maken voor alle (oud)leden van onze vereniging. We gaan natuurlijk niet alle details nu al weggeven, maar we willen in ieder geval stil staan bij alle hoogtepunten van onze vereniging tot nu toe. En dat gaan we op meerdere manieren uiten en laten beleven. Geloof ons, het wordt een weekend waar je bij wilt zijn.

Noteer daarom alvast de volgende data in je agenda, want het feest in het laatste weekend van de zomervakantie 2017 plaatsvinden:

• vrijdag 25 augustus 2017
  • zaterdag 26 augustus 2017

Het is een feest voor ons allen. Om ons doel te halen hebben we de hulp van ieder lid nodig. We zijn samen de vereniging. Ter zijner tijd komen alle plannen wel naar voren, maar indien je alvast je hulp wil aanbieden dan kun je ons bereiken op: 50jaar@svmulier.nl of via facebook op: https://www.facebook.com/50jaarsvmulier

Met feestelijke groet,

De jubileumcommissie