6 oktober: Mulier JO10-1 tegen Tzummarum JO10-1

Afgelopen zaterdag, 6 oktober jongstleden, speelde Mulier JO10-1 uit tegen V.V. Tzummarum. We hebben al eerder tegen dit team gespeeld voor het bekertoernooi,  toen verloren we helaas. We hadden van tevoren bedacht dat we dit keer een wedstrijd zouden spelen waarin we goed tegenstand zouden bieden. We hebben per slot van rekening wel weer eens een lekkere overwinning of gelijkspel nodig, voor het goede gevoel. (na het verlies tegen de meisjes van Minnertsga)

Maar dit zou echt anders gaan dan we hadden gedacht. Vandaag stonden de koppies in het veld jammer genoeg niet op scherp. Mede daardoor verloren we deze wedstrijd met ruime cijfers, 14-1 !

De doelpuntenmaker vandaag was Dylan.

Bijna alle posities (behalve op het doel) – , verdediging, middenveld en aanval –   werden jammerlijk niet altijd zo goed bezet gehouden door onze spelers.

En het lijkt erop dat onze spelers niet (meer) zo fel zijn dan ze eerder wel zijn geweest (vorig seizoen). Het lijkt alsof het  de jongens niets uitmaakt dat we achter staan.

Maar, nogmaals wil ik ook weer benadrukken dat dit team het onderling steeds goed met elkaar kan vinden, er zitten geen jongens bij die het verzieken voor de anderen. En dat is al met al ook heel veel waard.

Dit kan alleen maar beter worden als we toch ook eens gaan winnen! Daar gaan we zaterdag 13 oktober voor! Dan spelen we thuis tegen een team van het eiland Vlieland.

16 oktober 2018 svmulier Jeugd No Comments