Vrijdagavond livemuziek, zaterdag Nederland-VS

Vrijdagavond 2 december spelen de heren van de 35+ 7×7 hun wedstrijden in Witmarsum. Tegenstanders zijn Makkum en Arum. Blauw Rood’20 heeft zich helaas afgemeld.

Het belooft desondanks een mooie avond te worden met medewerking van Dicky Power, alias “The voice of Harlingen” die een spetterend optreden zal verzorgen. We zijn benieuwd….

Zaterdag 3 december
Vanaf 9 uur is het volle bak op sportpark It Fliet. Met maar liefst 7 wedstrijden is het dringen om een plaatsje in de kleedkamers en de oorspronkelijk vastgestelde tijden zijn dan ook aangepast. Raadpleeg de app of de wesbite van voetbal.nl voor de juiste tijden.

’s Middags spelen alleen de heren van Mulier 2 thuis. Ook zij spelen een uurtje eerder dan oorspronkelijk gepland, maar dat is vooral vanwege het Nederlands elftal. Vanaf 4 uur is de wedstrijd tussen Nederland en de VS namelijk te zien op groot scherm in de kantine.

Kom allemaal!