13 augustus toernooi seniorenleden SV Mulier!

Aan de senioren voetballers(sters),
Op Zaterdag 13 augustus starten we het voetbalseizoen weer met een onderling toernooitje. Alle senioren van A sel. (dus ook 1e elftal) /B sel./Vrouwen sel. en het 35+sel. kunnen,mogen meedoen, graag wel van tevoren je even opgeven bij je leider of leidster of bij T.C. lid Huub Witteveen. Het toernooitje zal zo rond 14.30u starten op het kunstgrasveld, graag ruim optijd aanwezig zijn ivm het maken van een indeling. Na afloop is het gezellig samen zijn in de sportkantine of op terras, de kantinecommissie gaat, na afloop, hamburgers bakken zodat er ook nog wat te eten is, tegen een redelijke prijs.
Ik hoop dat veel leden zich zullen opgeven, zodat het toernooi misschien wel een traditie kan worden!
Een ieder fijne vakantie (of Merke) toegewenst!
De TC
4 augustus 2016 svmulier Mulier 1 No Comments