Verslagen van wedstrijden tegen Tzum en Mildam!

Tzum ’07-04-18

Met goede moed en een iets slappe warming up stapten we de weide in van tzum. En als we het hebben over een weiland, dan bedoelen we ook echt een weiland, maar dan met strepen en twee goals erop.

Het was erg gezellig in Tzum en meer woorden wil we er niet aan vuil maken…. Waaant whats happened in Tzum stays in Tzum. 0-2 nederlaag ennn doooor! Op naar de winst thuis tegen Mildam.

Foto’s van wedstrijd tegen Tzum: Hier!

Mildam’14-04-18

Na de nederlaag van vorige week tegen Tzum was het vandaag 14 april weer tijd voor 3 punten. Na een goede trainingsweek met veel mooie goals moest dit lukken.

We spelen vandaag tegen Mildam. Bezig met de warming up kregen we te horen dat Mildam de voetbaltas met de kleding erin was vergeten. De eerste helft speelden ze dan ook met lange broeken en (groene) mulier shirts.

Voor mulier begon de wedstrijd goed we speelden geconcentreerd. Er werd goed overgespeeld, vrijgelopen en mooie lange ballen naar voren.

Na goed spel achterin kwam de bal via het middenveld voor de goal van Mildam, na wat gekluts was het een speler van Mildam die de bal in eigen goal schoot. 1-0 Mulier! Na de 1-0 denderde mulier door. Door goed samenspel kwam de bal voor de voeten van de rechtsmidden van mulier, de keeper van Mildam kwam veruit waardoor de bal door een lob over de keeper in het goal belande. 2-0 Mulier! Na de 2-0 was het tijd voor een welverdiend bakje thee.

Na de rust speelde Mildam sterk. Mulier speelde slap waardoor in de 50ste minuut de 2-1 viel. We lieten de koppen niet hangen en in de 75ste minuut viel dan ook nog de 3-1!

3 punten in the pocket! Op naar volgende week dan spelen we tegen SDS in Easterein.