Nadere informatie jubileumweekend

Geachte leden en oud leden,

Zoals de meesten van jullie allemaal wel weten is SV Mulier  opgericht op 13 november 1967. Dat betekent dat SV Mulier dit jaar 50 jaar bestaat. Dat is niet zomaar een feit waaraan het bestuur zonder meer voorbij wil gaan. De jubileumcommissie  heeft zich beziggehouden met de organisatie van een feestweekend.

Door de jubileumcommissie is een weekendprogramma voor jong en oud in elkaar gezet, waarbij we voor de volwassenen het geheel beide dagen natuurlijk gezellig afsluiten in een tent, die daarvoor speciaal wordt geplaatst.

[simnor_button url=”https://www.svmulier.nl/jubileum/programma-jubileumweekend/” icon=”” label=”Bekijk het programma” colour=”red” colour_custom=”” size=”large” edge=”rounded” target=”_self”]

Kortom een weekend om naar uit te zien, en om oude bekende te ontmoeten.

De jubileumcommissie stelt uw aanwezigheid zeer op prijs en hoopt op een lekker volle en gezellige tent en vertrouwt erop dat de georganiseerde activiteiten ook gewaardeerd worden.