Mulier doet mee aan de Rabo Clubkas Campagne 2018!

Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland draagt het verenigingsleven een warm hart toe. En daarom organiseren wij jaarlijks de Rabobank Clubkas Campagne. Met deze campagne ondersteunen wij het verenigingsleven in Leeuwarden en Noordwest-Fryslân. Alle verenigingen en stichtingen (hierna clubs) die bankieren bij Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland en voldoen aan de voorwaarden voor deelname aan de Rabobank Clubkas Campagne kunnen meedoen.

Leden stemmen
Leden van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland bepalen via stemming welke clubs een bijdrage ontvangen. Hoe hoger het aantal stemmen op een club, hoe groter de bijdrage. Van woensdag 28 maart tot en met vrijdag 6 april 2018 is de stemperiode. Leden krijgen per post een persoonlijke uitnodiging om te stemmen.

21 maart 2018 svmulier Club No Comments