Jan Cuperus Toernooi weer groot succes!

Zaterdag 6 januari was het weer tijd voor het jaarlijkse Jan Cuperus Toernooi. Ook dit jaar hadden weer een groot aantal senioren en enkele J017-1 leden zich opgegeven. Met 8 teams verdeeld over 2 poules werd er fanatiek gevoetbald. De uiteindelijke wedstrijden die de plaats op de ranglijst zouden bepalen waren uiterst spannend. Een karrevracht aan penalty’s moest worden genomen om definitieve winnaars uit te kunnen roepen. Ook de finale kreeg deze ultieme apotheose na een 3-3 stand bij het laatste fluitsignaal. Het was uiteindelijk Bayern München dat beter onder de druk bestand was en er met de titel vandoor ging. Gefeliciteerd Arjen Visser, Jan Geert Dijkstra, Anna Bosma, Sjoukje Algra, Jan Willem Wagenaar, Chris de Jong en Simon Bruinsma!

Actiefoto’s (gemaakt door Tseard Hofstra) zijn hierrrr te vinden!

10 januari 2018 svmulier Club No Comments